„... aby se rozhojnila vaše naděje mocí Ducha svatého“
Motto 2025
Info
Konference Charis 2025 se bude konat 9. - 13. července 2025 v Brně.
Hlavním hostem bude David Novák (nar. 1966), původně elektrikář, po pádu totality se stal kazatelem Církve bratrské. v současnosti vede sbor v Praze Stodůlkách a je rovněž předsedou Rady CB (tj. hlavní zodpovědný této denominace v ČR). Vyučuje na Evangelikálním teologickém semináři homiletiku, apologetiku a vedení. Publikuje v různých periodikách, je autorem deseti knih a podcastu Víra ve vírech doby. Hlavu si čistí běháním a otužováním. S manželkou Danielou mají dva dospělé syny.
Aktuality
-
Přihlašování na konferenci Charis
Přihlašování na konferenci Charis 2025 bude spuštěno 1. 4. 2025 ve 12:00 -
Podcast konference Charis
Sledujte podcast konference Charis, kde si můžete poslechnout nahrávky přednášek.
Galerie Charis 2024
Online galerie konference Charis 2024 na webu Člověk a Víra
Program
Hudební doprovod: Chapela
st 9.7.
Mše svatáMše svatá
celebrant P. Christian M. Pšenička
Hudební doprovod: Chapela
čt 10.7.
Modlitba chval
Pavilon F
čt 10.7.
PřednáškaNaději chceme, ale kde ji brát? (srov. Ř 15,13)
P. Jozef Mihok
Pavilon F
čt 10.7.
Modlitba
P. Jozef Mihok
Pavilon F
čt 10.7.
Oběd
Pavilon V
čt 10.7.
PřednáškaJak se bránit pokušení beznaděje
David Novák
Pavilon F
čt 10.7.
Mše svatáMše svatá
celebrant P. Tadeáš R. Spišák
Pavilon F
čt 10.7.
Večeře
Pavilon V
čt 10.7.
Večer chval
ESPÉ projekt GODZONE
Koncert
Pavel Helan a „Sonjašnyk“
Divadlo „Good Job“
Jan Horák
(vhodné pro dospělé i pro větší děti)
Hudební doprovod: Chapela
pá 11.7.
Modlitba chval
Pavilon F
pá 11.7.
PřednáškaKřest coby pramen naděje (2Král 5,1n)
P. Josef Prokeš
Pavilon F
pá 11.7.
Zpovídání, adorace
Komunita Blahoslavenství + Chapela
Pavilon F
pá 11.7.
Oběd
Pavilon V
pá 11.7.
PřednáškaNaděje v myšlení a mluvení
David Novák
Pavilon F
pá 11.7.
Mše svatáMše svatá
celebrant P. Karol Matlok
Pavilon F
pá 11.7.
Večeře
Pavilon V
pá 11.7.
Paralelní programy
Naděje pro každého
s. Veronika K. Barátová
Křest Duchem (teorie i praxe)
Pavla Malek, Ondřej Novák, P. Vojtěch Koukal
Speciál pro vedoucí všeho druhu
David Novák
Vyhrazeno pro mladé
Večer chval: ESPÉ projekt GODZONE
Biblické tance
Komunita Blahoslavenství
Hudební doprovod: Chapela
so 12.7.
Modlitba chval
Pavilon F
so 12.7.
PřednáškaNaděje ve zkouškách (Ab 3,17-18)
s. Dominika P. Konečná
Pavilon F
so 12.7.
Modlitba
Pavilon F
so 12.7.
Oběd
Pavilon V
so 12.7.
Přednáška„Naděje pro druhé“
Otto Neubauer
Pavilon F
so 12.7.
Mše svatáMše svatá
celebrant P. Pavel Šenkyřík
Pavilon F
so 12.7.
Večeře
Pavilon V
so 12.7.
Modlitba za národ(y)
P. Jozef Mihok, Marcela Dubská a spol.
Pavilon F
Hudební doprovod: Chapela
ne 13.7.
Modlitba chval
Pavilon F
ne 13.7.
Přednáška„Nadějné“ příběhy
Otto Neubauer
Pavilon F
ne 13.7.
Přestávka
ne 13.7.
Mše svatáMše svatá a závěr konference
celebrant biskup Pavel Konzbul
Pavilon F
ne 13.7.
Oběd
Pavilon V
Přihlašování
Přihlašování na konferenci Charis bude spuštěno 1.4. 2025 ve 12:00. Do přihlašovacího systému budete přesměrováni stisknutím tlačítka přihlásit.
Přihlašování online bude ukončeno 24.6.2025 ve 12:00. Na konferenci můžete přijet i bez přihlášení.
Nacházíte se nyní v sociálně a finančně nepříznivé situaci? Nadační fond Gratia Vám pomůže zařídit vrácení poloviny vstupného. Vyplňte, prosím, žádost v tomto odkazu a pracovníci Nadačního fondu s Vámi dořeší potřebné kroky.
Konference Charis
Informace
Konferenční poplatky
Typ poplatku | Do 31.5. | Od 1.6. | Jednodenní poplatek |
---|---|---|---|
Snížený poplatek | 500 Kč | 600 Kč | 250 Kč |
Plný poplatek | 850 Kč | 950 Kč | 350 Kč |
Nacházíte se nyní v sociálně a finančně nepříznivé situaci? Nadační fond Gratia Vám pomůže zařídit vrácení poloviny vstupného. Vyplňte, prosím, žádost v tomto odkazu a pracovníci Nadačního fondu s Vámi dořeší potřebné kroky.
Snížený poplatek: senioři, držitelé průkazu ZTP, mládež 15-18 let a studenti.
Děti do 15 let, držitelé průkazu ZTP/P a jejich doprovod má účast na konferenci bezplatnou.
Parkovné: celokonferenční 440Kč nebo jednodenní 120Kč/den.
Celokonferenční vstupenka bude i letos platit jako jízdenka MHD v zóně 100 a 101.
Pokud by pro vás bylo zaplacení konferenčního poplatku překážkou plánované účasti, neváhejte nás kontaktovat a najdeme řešení.
Odesláním elektronické přihlášky jsou zvolené vstupy, parkování, ubytování a stravování závazně objednané. Prosíme o zaplacení nejpozději do 7 dní po přihlášení.
Bankovní spojení je uvedeno v sekci kontakt.
Na registraci v Brně je možné platit pouze v hotovosti - není možné platit kartou.
Kdo uhradí konferenční poplatek, už neplatí jednodenní poplatek - ten je určen pouze pro ty, kteří přijedou na konferenci na jeden den.
Co všechno se hradí z konferenčních poplatků?
Pronájem pavilonů pro konferenci a velkokapacitní jídelna pro 1000 osob. Poplatky za energie a klimatizaci konferenčního pavilonu. Ozvučení, nasvětlení, zajištění projekce a konferenčních tiskovin.
Storno poplatky
Účast na konferenci je možné stornovat do 23.6.2025. Pokud účast stornujete po tomto datu, můžeme vám na základě individuální žádosti vrátit konferenční poplatek, ale nemůžeme vám již vrátit poplatek za ubytování, stravování a parkování.
Parkování
Parkování bude zajištěno na velkokapacitním parkovišti přímo v areálu Výstaviště Brno u pavilonů F a V za poplatek 120 Kč/den nebo 440 Kč na celou konferenci. Vjezd do areálu bude přes bránu číslo 4.
Letos bude opět možné zaparkovat auto v areálu Výstaviště Brno i přes noc na vymezeném místě s ostrahou a docházet na program pěšky přes bránu G2 z ulice Hlinky.
Stravování
Během konference nabízíme účastníkům stravování přímo v areálu Výstaviště Brno. Velkokapacitní jídelna se nachází v pavilonu V, který sousedí s pavilonem F.
V rámci celkového zkvalitnění stravování jsme letos přistoupili k zásadní změně: výběr druhu jídla bude probíhá již při registraci. Nabídka jídel je oproti minulým ročníkům doplněna o variantu salátu, jehož výdej bude oddělený a rychlý podobně jako výdej baget. Je potřebné se již při přihlašování rozhodnout, které jídlo si dáte, na místě nebude možné Vaši volbu změnit. Věříme, že i když je to organizačně výrazně náročnější, tak tato změna přispěje jak ke zrychlení výdejů jídla, tak jistotě, že na Vás zbyde jídlo, které máte rádi a zvláště pro sestry a bratry s dietami je tento způsob příznivější.
Výdej stravování
Snídaně: | 8:00 - 8:45 |
---|---|
Oběd: | 12:00 - 14:00 |
Večeře: | 18:00 - 19:00 |
Jídelní lístek
Čtvrtek:
Snídaně:
- Káva, čaj, citronová šťáva
- Máslo, džem, 2 housky (na vyžádání bezlepkové pečivo) 1, 7
- Na výběr:
- Dietní párek, hořčice/kečup, 1 houska (na vyžádání bezlepkové pečivo) párek dle typu 6, 9, horčice 10, pečivo 1
- Jablečný táč s rozinkami a tvarohem 1, 3, 7
Oběd:
- Polévka: Pórková (bezlepkové) 3, 7
- Na výběr:
- Vepřový guláš, knedlík (bezlaktózové) 1, 3
- Kuřecí plátek na houbách , rýže (bezlepkové) 3, 7
- Bramborové gnocchi se sýrovou omáčkou se špenátem omáčkou
- Míchaný zeleninový salát s balkánským sýrem, zálivkou, pečivo (bez polévky, na vyžádání bezlepkové pečivo)
- Obědová bageta (bez polévky) 1, 3, 7, 10
- Voda
Večeře:
- Na výběr:
- Smažený vepřový řízek, bramborový salát bez majonézy (bezlaktózové) 1, 3, 9, 10
- Boloňské těstoviny s vepřovým masem a sýrem (na vyžádání bezlepkové, bezlaktózové) 1, 3, 9, 10
- Míchaný zeleninový salát s balkánským sýrem, zálivkou, pečivo (na vyžádání bezlepkové pečivo)
- Večeřová bageta 1, 3, 7, 10
- Voda
Pátek:
Snídaně:
- Káva, čaj, citronová šťáva
- Máslo, džem, 2 housky (na vyžádání bezlepkové pečivo) 1, 7
- Na výběr:
- Míchaná vejce (2 ks), 1 houska (na vyžádání bezlepkové pečivo) 1, 3, 7
- České buchty (2 ks) 1, 3, 7
Oběd:
- Polévka: Zeleninová (bezlepkové) 3, 7, 9
- Na výběr:
- Kuřecí rizoto se zeleninou, okurek (bezlepkové, bezlaktózové)
- Smažené rybí filé vařené brambory (bezlaktózové) 1, 3, 4, 7
- Míchaný zeleninový salát s grilovaným hermelínem, dresing, pečivo (bez polévky, na vyžádání bezlepkové pečivo)) 1, 3, 7
- Obědová bageta - šunková/sýrová (bez polévky) 1, 3, 7, 10
- Voda
Večeře:
- Na výběr:
- Pečená krkovice, dušené zelí, knedlík (bezlaktózové)
- Cizrnové kari se zeleninou, jasmínová rýže (bezlepkové, bezlaktózové)
- Míchaný zeleninový salát s grilovaným hermelínem, dresing, pečivo (na vyžádání
bezlepkové pečivo) 1, 3, 7 - Večeřová bageta - šunková/sýrová 1, 3, 7, 10
- Voda
Sobota:
Snídaně:
- Káva, čaj, citronová šťáva
- Máslo, džem, 2 housky (na vyžádání bezlepkové pečivo) 1, 7
- Na výběr:
- Šunkový salám, 1 houska (na vyžádání bezlepkové pečivo)
- Rýžová kaše se škořící, máslem a rozinkami 3, 7
Oběd:
- Polévka: Bramborová (bezlepkové) 9
- Na výběr:
- Pečené kuřecí stehno, dušená rýže (bezlepkové)
- Masové koule v rajčatové omáčce, těstoviny (bezlaktózové) 1, 3
- Kuskusový salát s pečenou dýní, řepou, sušené rajčata, fetou ,a rukolou (bez polévky) 1, 7
- Obědová bageta (bez polévky) 1, 3, 7, 10
- Voda
Večeře:
- Na výběr:
- Steak z vepřové krkovičky, šťouchané brambory s cibulkou (bezlepkové, bezlaktózové)
- Střapačky se zelím a uzeným masem 1, 3, 7, 10
- Kuskusový salát s pečenou dýní, řepou, sušenými rajčaty, s rukolou a sýrem Gran Moravia 1, 7
- Večeřová bageta 1, 3, 7, 10
- Voda
Neděle:
Snídaně:
- Káva, čaj, citronová šťáva
- Máslo, džem, 2 housky (na vyžádání bezlepkové pečivo)
- Na výběr:
- Sázené vejce (2 ks), houska (na vyžádání bezlepkové pečivo) 1, 3
- Vánočka (2 ks) 1, 3, 7
Oběd:
- Hovězí vývar s hráškem a rýží (bezlepkové) 9
- Na výběr:
- Vepřová kýta na smetaně, knedlík 1, 3, 7, 9, 10
- Kuřecí stripsy, bramborová kaše (bezlepkové) 1, 3, 7
- Salát s čočkou beluga, se zeleninou, dijonským dresinkem a pečenou hlívou (bez polévky, bezlaktózové)
- Obědová bageta (bez polévky) 1, 3, 7, 10
- Voda
Seznam alergenů
1. Lepek, 2. Korýši, 3. Vejce, 4. Ryby, 5. Arašídy, 6. Sója, 7. Mléko, 8. Skořápkové plody, 9. Celer, 10. Hořčice
Ceny
Snídaně: | 85,- Kč |
---|---|
Oběd: | 140,- Kč |
Večeře: | 125,- Kč |
Salát (oběd/večeře): | 140,- Kč |
Bageta (oběd/večeře): | 85,- Kč |
Ubytování
Pro ubytování na konferenci Charis v roce 2025 můžete využít několika ubytovacích zařízení v Brně.
Kapacita ubytování je omezená. Po obsazení pokojů se daný typ ubytování již nezobrazí v přihlašovacím formuláři.
Po příjezdu na konferenci je nutné se nejprve zaregistrovat v pavilonu F, při registraci obdržíte ubytovací karty. Teprve po obdržení ubytovacích karet je možné se ubytovat v ubytovacím zřízení.
Koleje Muni, Vinařská 5c, Brno
Jedná se o ubytování ve studentských pokojích na kolejích Vinařská. Koleje jsou dostupné z areálu Výstaviště Brno pěšky. Bydlí se tu v dvoulůžkových nebo třílůžkových pokojích. Součástí dvoulůžkového pokoje je sociální zařízení (WC a sprcha, bez ručníků) a kuchyňka (el. vařič, lednička, bez nádobí). Každý třílůžkový pokoj má také své soc. zařízení a kuchyňku, ale jsou umístěny na chodbě. K dispozici je WiFi. Letos bude opět možné zaparkovat auto v areálu Výstaviště Brno i přes noc a po celou dobu docházet z kolejí na konferenční program do areálu Výstaviště Brno pěšky přes vstup G2 z ulice Hlinky. Je možné parkovat i u hotelu, vedle bloku A1 na placeném parkovišti. V okolních ulicích je modrá zóna C - placené stání Po-Pá 17:00-6:00 (viz záložka Parkování v Brně).
Třílůžkový pokoj je možné objednat jen celý, proto přihlašovací formulář umožní zadat pouze 3 lůžka, pokud potřebujete více pokojů, založte si další přihlášku.
Recepce je otevřená nonstop, ubytování je ve středu od 12 hodin, odjezd v neděli do 11 hodin.
Cena:
Dvoulůžkový pokoj 430,- Kč/lůžko/noc + 40,- Kč/noc poplatek města Brna
Třílůžkový pokoj 330,- Kč/lůžko/noc + 40,- Kč/noc poplatek města Brna (již vyprodáno)
Koleje Astorka, Novobranská 3, Brno
Ubytovací zařízení stojí v historickém centru města, v pěší zóně. Je dostupné MHD (13 min bez přestupu tramvají č. 1), příjezd autem není možný. Ubytování je v buňkách. Jednu buňku tvoří předsíň, koupelna/WC a dva dvojlůžkové nebo dva trojlůžkové pokoje. Většina pokojů je trojlůžkových. K dispozici jsou ručníky. Na každém patře je kuchyňka s mikrovlnou troubou, varnou konvicí a nádobím. Ve vestibulu jsou automaty na kávu a bagety.Hotel je bezbariérový a ve všech prostorách je k dispozici WiFi. Vrátnice je otevřená nonstop, recepce je umístěna ve 3. podlaží, ubytování od 14h, odjezd do 10h.
V tomto ubytovacím zařízení je možné si objednat pouze celý pokoj, proto přihlašovací formulář umožní zadat pouze 2 nebo 4 lůžka a 3 nebo 6 lůžek. Pokud požadujete více jak dva pokoje je třeba vyplnit další přihlášku.
Cena:
430,- Kč/lůžko/noc + 40,- Kč/noc poplatek města Brna
Domov mládeže, Čichnova 23, Brno - Komín
Z důvodu rekonstrukce není ubytování k dispozici.
Koleje Tvrdého, Tvrdého 5, Brno
Jedná se o ubytování pro nenáročné na kolejích nedaleko centra města, je dostupné trolejbusem (4 zastávky) nebo pěšky 1,7 km. Parkování v okolních ulicích problematické, je zde modrá zóna C - placené stání Po-Pá 17:00-6:00 (viz záložka Parkování v Brně). Ubytování je ve dvoulůžkových, třílůžkových a čtyřlůžkových pokojích(bez ručníků). Sociální zařízení je na chodbě. V budově je k dispozici WiFi. Kuchyňka je na každém patře.
Recepce je otevřená nonstop, ubytování od 13h, odjezd do 11h.
Cena:
330,- Kč/lůžko/noc + 40,- Kč/noc poplatek města Brna
Ubytování pro mladé
Toto ubytovací zařízení je vyhrazeno pro mladé ve věku 15-30 let, stojí v centru města, je dostupné MHD. Během pobytu bude možné využit tělocvičnu, klubovnu nebo venkovní hřiště. Večer bude možnost společného posezení (pití a drobné občerstvení zajištěno). Možnosti parkovaní v areálu nejsou, v okolních ulicích je modrá zóna. Lze využít parkovací dům Rozmarýn vzdálený 500 m – další info v záložce Parkování v Brně. Ubytování ve dvou a třílůžkových pokojích se sociálním zařízením na chodbách. Kuchyňka na patře.
Budova bude otevřena ve středu od 14h, ostatní dny od 6 do 23h. V neděli odjezd do 14h.
Cena:
280,- Kč/lůžko/noc + 40,- Kč/noc poplatek města Brna
Další informace
Provozovatelé ubytovacích zařízení požadují plnou obsazenost pokojů, proto budeme na neobsazená lůžka na pokoji dosazovat další účastníky konference.
Děti od 4 let musí mít objednané a zaplacené vlastní lůžko. Spát na karimatce je možné pouze v tělocvičně.
Pokud nebude možné vás ubytovat tam, kde si přejete, budeme nuceni vás přesunout do jiného ubytovacího zařízení. Mějte prosím pochopení. Pokud chcete být ubytováni se svými blízkými, dostavte se na registraci společně. Také se přihlaste a proveďte platbu ve stejný den.
Odesláním elektronické přihlášky bereme požadované ubytování a stravování za závazně objednané. Prosíme o zaplacení do 7 dní po přihlášení.
Pokud se obsadí všechna lůžka v ubytovacím zařízení, přestane se toto ubytovací zařízení zobrazovat v nabídce ubytování v přihlašovacím formuláři.
Parkování
Parkování v Brně se řídí systémem modrých zón, více informací je uvedeno zde.
Parkoviště a parkovací domy v modrých zónách, aktuální on-line stav obsazenosti.
Parkovací dům Rozmarýn
Příjezd na konferenci
Jednoduchý popis různých situací:
1. Jste přihlášeni na internetu (stihli jste to do 24.6.2025) a přijdete pěšky nebo MHD
Emailem vám na vaši emailovou adresu přišlo potvrzení jako PDF dokument (obdrželi jste ihned po přihlášení). Toto potvrzení si vytisknete nebo uložíte do telefonu a přijdete ke vstupu G2 Výstaviště Brno z ulice Hlinky (zastávka tramvaje Výstaviště-vstup G2). Vstup do areálu Výstaviště Brno vám bude umožněn po předložení PDF potvrzení a přijdete na registraci do pavilonu F. Tam obdržíte všechny své konferenční materiály. Pozor, hlavní vstup do areálu Výstaviště Brno nebude pro účastníky konference zpřístupněn, otevřený je pouze vstup G2.
2. Jste přihlášeni na internetu (stihli jste to do 24.6.2025) a přijedete autem
Emailem vám na vaši emailovou adresu přišlo potvrzení jako PDF dokument (obdrželi jste ihned po přihlášení). Toto potvrzení si vytisknete nebo uložíte do telefonu a přijedete autem rovnou na bránu číslo 4. Vjezd do areálu Výstaviště Brno vám bude umožněn po předložení PDF potvrzení, zaparkujete na vyhrazeném parkovišti v blízkosti pavilonů F a V a přijdete na registraci do pavilonu F. Tam obdržíte své konferenční materiály.
3. Nejste přihlášeni a přijdete pěšky nebo MHD
Přijdete ke vstupu G2 Výstaviště Brno z ulice Hlinky (zastávka tramvaje Výstaviště-vstup G2). U vstupu si zakoupíte vámi vybranou konferenční vstupenku. Pokud budete mít zájem o ubytování nebo stravování na další dny, můžete si je objednat na registraci v pavilonu F. Pozor, hlavní vstup do areálu Výstaviště Brno nebude pro účastníky konference zpřístupněn, otevřený je pouze vstup G2.
4. Nejste přihlášeni a přijedete autem
Přijedete autem rovnou na bránu číslo 4. Po vjezdu do areálu si zakoupíte vámi vybranou konferenční vstupenku a parkovací kartu. Zaparkujete na označeném parkovišti v blízkosti pavilonů F a V a můžete přejít do konferenčního pavilonu F. Pokud budete mít zájem o ubytování nebo stravování na další dny, můžete si je objednat na registraci v pavilonu F.
Upozornění: Do areálu Výstaviště Brno je zakázaný vstup pro psy a domácí zvířata.
Areál výstaviště bude otevřený denně od 8:00 do 22:00. Konferenční pavilon F se každý den bude otevírat v 8:15 a uzavřen bude ve 21:30.
Celokonferenční vstupenka bude i letos platit jako jízdenka MHD v zóně 100 a 101.
Dětská konference
V rámci Konference Charis je pro děti od čtyř do patnácti let zajištěn program na tzv. Dětské konferenci (DK). Dopoledne probíhá program při přednáškách pro dospělé ve skupinkách podle věku. Odpoledne si děti vybírají z různých aktivit a mají také vlastní bohoslužbu. Zvláštní skupinku tvoří tzv. školka pro děti ve věku čtyř a pěti let, pro které se odpoledne program nemění.
Tým přibližně dvou set dobrovolníků, tzv. „pomerančů” (podle oranžových triček, která nosí) připravuje program několik dní dopředu. S dětmi se modlí, sportují a snaží se jim ukázat cestu ke Kristu.
Informace pro rodiče
Program pro děti je zajištěn v časech:
Čtvrtek | 8:45 - 12:00 | 14:45 - 18:00 |
---|---|---|
Pátek | 8:45 - 12:00 | 14:45 - 18:00 |
Sobota | 8:45 - 12:00 | 14:45 - 18:00 |
Neděle | 8:45 - 10:30 |
Dopolední program
- Program je určen pro děti od 4 do 15 let. Každá věková skupina má v areálu DK svoje místo označené číslem na plakátu, u kterého rodiče předávají děti pomerančům.
- Během dopoledne děti prosíme nenavštěvujte a nevyzvedávejte. Program DK končí ve 12 hodin, vyzvedávání dětí je možné nejdříve od 11:45.
Odpolední program
- Krom těch nejmladších (4-5 let) se děti odpoledne rozdělí do kroužků podle zálib. Místa předávání do kroužků jsou také označena plakáty.
- Letos pořádáme tyto kroužky: Dramaťák, Florbal, Fotbal (nezapomeňte na vhodnou obuv), Frisbee (pro děti starší 11 let), Inline brusle (nutné vlastní brusle, helma a chrániče), Procházky (pro děti starší 8 let), Logické hry, Origami, Soutěžní hry, Tanec, Vlajky (není třeba vlastní vlajka), Výtvarka a Kroužek pro 14-15 (pro mládež od 14 let).
- Prosím promyslete s dětmi předem, kterého kroužku se chtějí účastnit.
- Odpolední program DK probíhá v kuse – součástí je bohoslužba pro děti. Během přestávky mezi přednáškou a bohoslužbou děti prosíme nenavštěvujte, ani nevyzvedávejte.
Co s sebou
- Je nutné, aby každé dítě mělo visačku s řádně vyplněným jménem a telefonním číslem rodičů, na kterém budou dostupní.
- Každé dítě musí mít vlastní pití – pitný režim je důležitý!
- Děti s sebou musí mít vše potřebné, např. svačinu, léky (astma, alergie).
- Nezapomeňte zvolit vhodné oblečení podle počasí.
- Nedávejte dětem s sebou cennosti a drahé vybavení, tým DK nezodpovídá za ochranu vašeho majetku.
Bezpečnost a organizace
- Vyžadujeme základní samostatnost odpovídající věku. Po skončení programu mohou samostatně odcházet pouze děti starší 12 let, pokud není s rodiči dohodnuto jinak.
- Je nutný dobrý zdravotní stav dětí (bez ATB apod.).
- Děti s postižením se mohou účastnit pouze s vlastním asistentem.
- Předávejte a vyzvedávejte děti včas! … i pomeranči musí jíst 😊
- Mimo průběh DK je možné využívat prostory a vybavení pouze s maximální ohleduplností, přičemž rodiče jsou povinni dbát na pořádek a zabránit poškození vybavení. V tento čas zodpovídá za děti jejich doprovod.
Informace pro dobrovolníky
Dne 16. 2. 2025 bylo přihlašování dobrovolníků ukončeno. Pomerančů je pro letošní rok dostatek včetně případných náhradníků.
Podmínky pro zájemce o službu
- Kladný vztah a aktivní přístup ke svěřeným dětem.
- Minimální věk v době trvání konference je 15 let.
- Nutná je účast na přípravných dnech a na celé konferenci.
- Příjezd do místa ubytování v neděli před začátkem konference (není možné přijet později).
- Odjezd domů v neděli odpoledne po úklidu pavilonu.
Vyhrazeno pro mladé
V rámci Konference Charis bude poprvé také speciální zázemí pro mladé ve věku cca 15-30 let. Během dne bude k dispozici kavárna pro neformální setkání a odpočinek. Po dopoledních přednáškách bude možnost zapojit se do menších skupinek a diskuzí s přednášejícími.
Vyhrazeno je také společné ubytování (info v přihlášce), kde bude každý večer příležitost společně posedět, seznámit se a sdílet dojmy a zážitky z konference . Ve středu večer zde začeneme společným pub kvízem. Chceme takto vytvořit prostor pro sdílení a povzbuzení, nová přátelství a zakoušet to, že spolu tvoříme jedno společenství církve.

Kontakt
Kontakty na organizátory
Kontaktovat nás můžete emailem na adrese:
konference.brno@email.cz (kontakt elektronickou poštou preferujeme)
nebo na tel. čísle:
+420 777 087 736
Pořadatel konference
Charismatická obnova, z.s.
Národní 8
110 00 Praha 1
IČO: 70839409
Dary a bankovní spojení
Konference Charis vzniká díky práci stovek dobrovolníků. Pokud nás chcete podpořit, budeme moc rádi za Váš finanční dar. Pro zaslání daru můžete využít níže uvedené bankovní účty nebo platbu QR kódem.
Platby z České republiky
Fio banka č.ú.: 2600027951/2010
Název účtu: "Charismatická obnova, z.s."

Platby ze Slovenska
Fio banka č.ú.: 2600027951/8330
Název účtu: "Charismatická obnova, z.s."
Pokud budete chtít vystavit potvrzení o daru, pošlete prosím svoji platbu s variabilním číslem stejným jako Vaše rodné číslo nebo IČO Vaší firmy. Potvrzení o daru Vám rádi vystavíme po vyžádání na emailové adrese konference.brno@email.cz